Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn tot een bedrag van € 25,00 slechts 1,95 en tot € 50,00 slechts € 2,95 in Nederland en België. Besteld u voor €50,00 of meer dan wordt uw bestelling gratis verzonden. Woont u niet in Nederland of België maar wilt u wel bij ons bestellen, vul dan even ons contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Waar is mijn bestelling?
Heeft u uw pakketje niet de volgende dag in huis? Dan heeft uw pakketje bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL dan is het pakketje dus nog onderweg is naar u.
Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres.
Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, helaas kunt u bij ons uw bestelling niet afhalen.
Wat is de levertijd?
Voor Nederland geldt:
maandag besteld - levering dinsdag
dinsdag besteld - levering woensdag
woensdag besteld - levering donderdag
donderdag besteld - levering vrijdag
vrijdag besteld - levering zaterdag
zaterdag besteld - levering dinsdag
zondag besteld - levering dinsdag
Voor België: Hiervoor is de gemiddelde levertijd ongeveer 3 werkdagen. Soms kan het wat langer duren i.v.m. drukte, een storing of fout bij PostNL en kan het oplopen tot maximaal 6 tot 7 werkdagen.
Ik heb een fout in mijn adres gemaakt, wat nu?
Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is.
Stuurt u ons zo snel mogelijk een mail naar info@iphoneaccushop.nl en wij gaan het met u oplossen.
Ik heb een verkeerd product besteld, wat moet ik nu doen?
Als blijkt dat u een verkeerd product besteld heeft, neemt u gewoon even contact met ons op. Stuur even een mailtje of vul het contactformulier in. In de meeste gevallen kunnen wij het product gewoon omruilen, geen probleem uiteraard.
Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat moet ik nu doen?
Neem hiervoor even contact met ons op d.m.v. een mail naar: info@iphoneaccushop.nl of gebruik ons contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen.
Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus en u hoeft dus niet thuis te blijven.
Ontvang ik een factuur en hoe ontvang ik deze?
Na verzending van uw bestelling ontvangt u direct een mail met daarin de factuur. Controleer voor deze zekerheid even uw spambox wellicht is de factuur daarin terecht gekomen.
Welke betaalmethode kan ik kiezen?
Bij ons kun je betalen met:
iDeal, PayPal, Vooruit overmaken en Bancontact
Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?
Deze kun je vinden op de Home pagina van onze webshop.